För 1 år sedan...

 
 
 
 
 
 
 
Om jag veta för ett år sedan att vi skulle vänta en liten bebis ett år senare skulle jag inte trott någon. De fanns inte i mina tankar alls.. Dessa bilder är tagna precis för ett år sedan. Vardagsrummet var äntligen färdigt och jag var såå glad över att renoveringen gick så bra. Det var verkligen super roligt att köpa hus och renovera precis som man ville. Det var stort! Men nu står vi inför något ännu större♥ Så spännande och roligt det också men på ett helt annat viss! Renoveringen är färdig. även fast det alltid finns saker man kan hitta på. Men nu är det mest små fix som ändringar av gardiner, tavlor och annat roligt! Och de allra roligaste har vi framför oss (fix mässigt) Nämligen sista fixet i barnrummet! Åhh så roligt!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0