En tripp till Västervik.

 
 
 
 
Onsdagen den 19 november och har haft en tripp med E till Västervik Förlossning. Fick igår en tid för vändningsförsök då barnmorskan tyckte att huvudet var uppåt. Jag som hela tiden tänkt att allt är som det ska kände bara att jag inte hade någon kontroll alls. Kvällen och natten kändes som de längsta så här långt i mitt liv. Men i dag när vi kom upp till Västervik visade det sig att han låg precis som han skulle. Gjorde en CTG kurva och ett snabbt ultraljud och allt såg bra ut. Så nu försöker jag åter få kontrollen och tankarna att allt (fortfarande) är bra med hjärtat där inne. Såå skönt att slippa genomgå ett vändningsförsök! Nu håller jag bara tummarna för att han ska fixera sig också♥
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0