+2

 
 
 
 
 
Ingen bebis ännu..har gått över två dagar i dag  och inte känner jag något speciellet heller. I morgon är det Julafton så på något viss hoppas jag att han kommer efter det nu när han inte har velat komma innan :P Sedan får han komma när han vill! Fast helst inte nyårsafton, då är det ju bättre nästa år! heheh Jag har inga som helst krav på den lilla i magen, inte alls!
Något som jag dock längtar väldigt mycket efter nu är att få tillbaka min kropp och att kunna sova på magen... har nog inte gjort det sedan jag fick reda på att jag var gravid! Konstigt hur man plötsligt ändrar sitt liv även fast han då bara var en liten prick.  
 
 
God Jul på er! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0