110326.

God kväll! I dag har jag och min morgonriddare varit i Kalmar och shoppat loss, dock inga kläder med i stället massor av saker till hemmet. Lite påskpynt, två nya (bättre) stolar till köket och sängbord till sovrummet. Så nu har vi "bara" kvar vardagsrumsbord och vetrinskåp att köpa. Om man kunde ta och vinna lite pengar det skulle sitta fint!  Nu är vi iallafall hemma och vi har fått i hop alla pusselbitar som det är när man köper något från ikea. Det är verkligen hemskt, och om det inte finns någon sida på facebook om hur surt det är att bygga ihop ikea möbler så borde det göras en sådan. Men prisvärt är det trots allt. Men man är dock inte lika nöjd när man sitter där och kommer på att man inte skulle ha använt den skruven eller skruvat in skruven innan man skulle ha gjort något annat. Har använt alla svordomar jag kan i kväll.

Här är iallafall några bilder från i dag:




Årets första glass i solen, Marzipan choklad och saltlakris.




En koncentrerad Erik.

  

En glad jag!




Och här är jag nu sittandes i soffan och små kollar på körslaget medans Erik är och tränar!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0