Word...

Heej! Nu säger jag ettt ord som jag kanske inte direkt valt med omsorg. Men fy satan va trött jag är nu! Och jag tackar gud för att jag äntligen har lite ledigt i morgon. Denna veckan är jag ledig två dagar sammalagt, men inte två dagar efter varandra. Jag jobbar helgen även denna vecka. Men sen har jag tre veckor med bara tre dagar i varje. Och det tackar jag chefen för. Men i dag på jobbet så tror jag kroppen sa emor. Jag var trött, frusen, illamående och yr. Jag har varit på jobbet nästan varje och, och det handlar inte om att jag inte tycker om det, men man blir väldigt utmattad. Så nu är jag äntligen lite ledig.
Tänkte städa lite nu, sen ta en dusch och sen får Erik (som jag tvingade till gymmet, för att få lite ensam tid) laga mat. I morgon tänker jag ta det lugnt, Punkt slut.


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0