090909

Ännu en Onsdag i lilla Oskarshamn. Solen skiner ute, ännu har inte sommaren försvunnit helt. Jag har precis varit ute och gått en sväng med Zorro och nu ska jag snart springa in till stan och köpa lite vitaminer och protein. Tänkte ge proteni drinken en chans. Jag tror att kroppen kan må bra av det, ett extra tillskott av protein. Och så ska jag köpa lite vitaminer som är bra för koppen också, de behövs nu när det är förskylningstider.

Min do lista i dag:

Stan, köpa mat, vitaminer, protein och hämta ut en tröja som jag lagt undan.
Hem, laga mat, läsa i körkortsboken.
Klockan 14.00 har jag körlektion, jipppi!
Sen ska jag hem äta lite igen innan jobbet.
Klockan 16.00 väntas jobb fram till 21.00.

Kan väl smälla till med en dagens låt när jag ändå håller på: Whitney Houston- Noting but Love












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0