Jobb och Idol, Idol och Jobb?

Goder afton! Kom hem från jobbet för en timme sedan ungefär och snacka om att de har varit en lugn kväll! Vid 18.00 så var fyra av sju lagda, och där med återstod bara tre stycken. Vid 20.00 så sov alla sött i sina sängar. Så som ni förstår så har det varit en lugn kväll, för lugn om jag får säga det själv. Jag tycker om när det händer lite, men självklart kan det vara skönt med variation också.
Så vad säger ni om idol i kväll då? Rock-tema och allt! Ett bra tema om ni frågar mig. Jag har några favoriter för i kväll och de är Eddie, Mariette, Calle, Erik och Reza. Calle är min absoluta favorit och har varit redan från första början, men en som också varit det är Tove som jag tycker har tappat lite de två senaste gångerna vilket är lite tråkigt för jag tycker om hennes still.
Så nu är då den stora frågan vem som åker ut i kväll. Personligen så hoppas jag på Nicklas. Har haft svårt för honom hela tiden, tycker han är för ung, för Johan Palm. Och det räcker gott och väl med en av honom:P Men den jag tror får åka i kväll är svårt att svara på, men jag tror de står mellan nicklas och en tjej. Kanske Erika som har tappat lite i kväll. Tyckte om henne förra veckan. Men om 25 min får vi svaret, så stay in touch;) 
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0