one dark night

Ny dag och nya kraft tag! Det är väl så det är?
Har haft en sömnlös natt, kändes som det aldrig skulle ta slut, helt enkelt en orolig natt.
Var ju som sagt på bio i går, Män som hatar kvinnor. Väldigt bra, men ingen film jag skulle se igen, räcker absolut att se den en gång.
Grejen är den att jag vet inte vad jag ska säga om filmen. den var bra och jobbig, hade väl de mesta, den var ju inte direkt världes komedi eller kärleks film, de kankse man hör på namnet på filmen.
De var en djup film som var sorlig och kanske även sann. Jag tror absolut att de finns såna män ute i världen.
Rädslan som man får är att tänk om man själv skulle råka ut för en sådan man. En man som misshandlar en och inte respekterar en.
Det är något som man inte skulle önska att någon blev utsatt för. Sedan har jag väldigt ofta, enda sedan jag var mindre tänkt på att de även finns kvinnor som misshandlar män.
 







































ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0